Çarşamba, Kasım 30, 2005

Hayali Daha Mı Güzeldi?

Askerde iken neden bilmem, sahilde oturmayı ve şöyle boş boş etrafı seyretmeyi, ne kadar da çok arzu ediyordum. Arkadaşlarla akşamları yürüdüğümüz sahili hatırlar, çarşıyı her çıktığımda internet kafede Google Earth ile inceler, inceler ve sonra yine incelerdim.

Bugün işlerimi bitirdikten sonra sahile inmeye karar verdim. İnerken de yoldan Aralık 2005, "Bilim ve Teknik Dergisi"ni aldım. Temiz bir bank bulup, dergiyi karıştırmaya başladım.

Sonra...

Ne bileyim, hayalimde daha güzeldi. Orada oturmaktan; elimde dergi de olsa yalnız ve boş boş oturmaktan, hiç hoşlanmadım. Yarım saat içinde döndüm.

Hava inanılmaz güzel! Mis gibi kokuyor sokaklar. Hatta İstanbul bu kadar güzel kokmaz ama bugün temiz kokuyor. Sahilde de güzel bir koku vardı. Ne balık kokuyordu ne de bir baska kötü koku.

...ama sahil hayalimde daha güzeldi!

Hiç yorum yok: